Raktári adminisztrátor [Hungary]


 

 $ads={1}

A MASPED Logisztika Kft. a MASPED Csoport leányvállalataként meghatározó szerepet tölt be a hazai logisztikai piacon. Széles körű, komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújtunk magyarországi és külföldi partnereink számára. Magas szinten használod az Excel táblázatokat? Dolgoztál már raktári környezetben? Csatlakozz hozzánk csepeli telephelyünkön raktári adminisztrátor pozícióba!

Raktári adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

komplex, összetett munkakör, ami nemcsak az adminisztrációs feladatokat, hanem az ügyféllel való kapcsolattartást, reklamációkezelést is magában foglalja raktári folyamatokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció készletek nyilvántartása a raktárirányítási rendszerekben napi kapcsolattartás a megbízóval e-mailen és telefonon a raktár hatékony működésének támogatása adminisztratív oldalról a szükséges nyilvántartások naprakész, pontos vezetése szállítási dokumentációk ellenőrzése, elkészítése kapcsolattartás a vállalat különböző területeivel

Az álláshoz tartozó elvárások:

középfokú végzettség legalább 2 éves, raktárlogisztikában szerzett adminisztratív tapasztalat erős Excel tudás (az interjún teszteljük!) logikus gondolkodásmód jó kommunikációs készség szóban és írásban is pontosság és precizitás önállóság monotonitás-tűrés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

logisztikai szakirányú szakképesítés azonnali kezdés

Amit kínálunk:

stabil vállalati háttér hosszú távú munkalehetőség alkalmazotti jogviszony komplex juttatási csomag: alapbér + cafeteria + jutalom munkavégzés hétfőtől péntekig

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال